יש לי ( עוד ) משהו להגיד לכם ...

בתור מלווה עסקי , הדבר האחרון שאני יכול להתלונן עליו הוא שלא נותנים לי
להגיד את דעתי ...  smiley.
מכל פגישה או מפגש עם מוצר ,שרות או מהלך שיווקי אני
לוקח איתי  תובנה  חדשה ושמח לחלוק אותה אתכם .
מקווה שתקראו ותמצאו את הדברים מועילים או לפחות מעניינים .. מוזמנים להגיב . 

ברוכים הבאים לחנות האינטרנטית שלנו

80% מהישראלים כבר עורכים קניות באינטרנט, חלקם באתרים בארץ וחלקם בחו"ל, וההיקפים הולכים וגדלים משנה לשנה.

התובנה המקובלת לגבי הצרכן הישראלי היא שהוא אוהב לברר באינטרנט ולמשש בחנות לפני שקונה, אך גם אם התובנה הזו נכונה, ברור שעולם הרכישות on-line מייצר הזדמנות עסקית משמעותית.

אם כך, איך זה מתיישב עם העובדה שהרשת מלאה באתרי מכירה (ורק בישראל) הפעם האחרונה שבוצעה בהם רכישה הייתה ממש מזמן? איך יכול להיות שחנויות או עסקים מצלחים מאוד, מצליחים אם בכלל, לייצר מכירות זניחות באינטרנט? האם גם לכם יש אתר כזה?

התשובה לכך פשוטה וחותכת.

הקמת חנות אינטרנטית, נכון לשנת 2013, חייבת לקבל את אותה התייחסות של פתיחת סניף חדש. לבד מנושא המיקום הפיזי, התהליכים דומים להפליא וגם התקציבים להקמת חנות אינטרנטית בעלת היתכנות כלכלית לא רחוקים מאלו של חנות פיזית וכוללים מס' נושאים מרכזיים:

א. הקמת החנות, עיצובה והצגת המוצרים.

ב. ניהול שוטף של החלל הקמעונאי הווירטואלי.

ג. תפעול לוגיסטיקה ושרות.

ד. ניהול המגוון.

ה. פרסום החנות, שיווקה ויצירת תנועת לקוחות לחנות.

ו. שימור הלקוחות וניהול מועדון הלקוחות.

ניהול איכותי של החנות מייצר הזדמנות עסקית מדהימה.