יש לי ( עוד ) משהו להגיד לכם ...

בתור מלווה עסקי , הדבר האחרון שאני יכול להתלונן עליו הוא שלא נותנים לי
להגיד את דעתי ...  smiley.
מכל פגישה או מפגש עם מוצר ,שרות או מהלך שיווקי אני
לוקח איתי  תובנה  חדשה ושמח לחלוק אותה אתכם .
מקווה שתקראו ותמצאו את הדברים מועילים או לפחות מעניינים .. מוזמנים להגיב . 

הצוות שלנו

הצוות שלנו

עופר לנדוי

בעלים ומנהל מקצועי מאז 2007 הבעלים והמנכ"ל של חברה לליווי עסקי . בין השנים 1994-2007 ניהול חברות שונות בתחום השירותים הרפואיים. בשנים 1990-1994 מנהל שרות והתקנות בחברה למכירת ציוד חקלאי. בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למינהל – 1990. "מאז תחילת פעילותי בחברה ליוויתי ויעצתי ליותר ממאה חמישים עסקים בתחומים שונים ובשלבים עסקיים שונים. מנקודת הראות שלי, ליווי עסקי הוא חיבור בין מקצועיות מן המעלה הראשונה, הבנה מהשטח של האופן שבו פועלים עסקים, והרבה אכפתיות ומעורבות".

אני מאמין ש… הלקוחות שלנו יודעים מה הם מחפשים ומוכנים לתת לנו את הזמן והקרדיט כדי שנוביל אותם לפריצת דרך ולכדי הצלחה משותפת. חזון הנאמנות שלנו היא יצירת האיזונים בין תוצאות וניצחונות קטנים בטווח הקצר בד בבד עם יצירת תהליך בנייה ארוך טווח.

 

ג'יי פלבנר

יועץ עסקי ג'יי מביא איתו ניסיון עשיר בתפקידי שטח וניהול בכירים בתעשיית ההיי טק הישראלית. בעל ניסיון רב בהובלת עסקים לצמיחה והעצמה. ניסיון מקצועי: 2009 ועד היום: ייעוץ וליווי לעסקים קטנים ופיתוח עסקי. מלווה עסקים בתחומי הניהול, השיווק והמכירות, ובונה איתם את התשתית הניהולית הנחוצה כדי להגיע להצלחה ורווחיות. 1996 – 2009: סמנכ"ל שיווק ומכירות וחבר הנהלה במספר חברות היי טק הנסחרות בבורסה בארה"ב. מתמחה בכלים הדרושים להצלחה בשיווק ומכירות בארץ ובחו"ל ומכיר היטב את המורכבות בהובלת ארגון מכירות. מומחה בניהול מו"מ ובשיפור ביצועיהם של עובדים ומנהלים. 1987 – 1996: מספר רב של תפקידי שטח וניהול בדרגות ביניים בתחומי השיווק והמכירות. בוגר תואר ראשון בהנדסה מאוניברסיטת תל אביב.

אני מאמין ש… לכל בעל עסק יש חזון. תכנון נכון של הצעדים למימוש חזון זה הוא המפתח להצלחה. ניהול עסק הוא מקצוע לכל דבר, וכדי להצליח בו דרושים ידע, נחישות, מנהיגות ומיומנות. הדבר נכון לכל ארגון, ללא קשר לגודלו. עבורי המשמעות של ליווי עסק היא הקניית כלים לבעל העסק כדי להפוך את חזונו לסיפור הצלחה מתמשך.

 

דרור צורף

יועץ עסקי לדרור ניסיון ענף בתחומי הניהול, פיננסים, שיווק ותפעול במגוון סקטורים. בין השאר הספיק לשמש כמנכ"ל במספר חברות. ניסיון מקצועי: 2010-היום: יועץ שיווקי ועסקי ומרצה למקצועות השיווק ניהול ומכירות . 2008-2010: מנכ"ל רשת "נרות בשנקין", ומנכ"ל חברת מיתוג ועיצוב גרפי. 2000-2007: מנהל שיווק ומכירות בחברות "סבון של פעם" ו-"לוח Ynet". כמנהל בתחומים אלו עסק דרור בסוגיות עסקיות שונות הנוגעות במיצוב וניהול המוצר, וכמו כן בהסקת מידע עסקי ובתחום המכירות. 1999-2000: מנהל מוצר באגף האינטרנט – בחברת "בזק בינלאומי". 1994-1999: תקציבאי בכיר בחברת A.B.DATA – שיווק ישיר. בעל תואר שני במינהל עסקים (M.B.A) מאוניברסיטת דרבי, ותואר ראשון בכלכלה וניהול במנהל עסקים בהתמחות שיווק ומימון מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל בתל-אביב. דרור משמש כמרצה ומנחה בימי עיון, כנסים, השתלמויות ופרזנטציות, ובמשך 3 שנים כמרצה לשיווק במכללת ת"א לתלמידי הנדסת תעשיה וניהול שהתמחותם בשיווק. .

אני מאמין ש… בעבודה קשה ומאומצת, וע"י הצבת מטרות ויעדים ודבקות במטרה, ניתן להשיג כל יעד . האמונה בדרך והמחשבה החיובית היא קריטית להצלחה בחיים ובעסקים. אני מאמין שצרכי הלקוחות עומדים במרכז וסיפוקם מביא להצלחות ולתוצאות רצויות.

 

אמיר פרידברג פרג

יועץ עסקי לאמיר יש מעל ל-25 שנות ניסיון מצטבר בארץ ובקנדה בתחומי הפיננסים, ניהול יבוא ויצוא, שיווק ופיתוח עסקי. אמיר שימש בתפקידים מורכבים בבנקאות, בחברות וגופים גדולים, והוא בעל ניסיון רב בתחומי המימון, סחר בינלאומי, ועוד. ניסיון מקצועי: 2002 ועד היום: מנהל חברת השקעות משפחתית בתחום סחר בינלאומי. ניהול ייבוא וייצוא בהיקף של מיליוני דולרים, איתור ספקים ולקוחות בחו"ל, עבודה מול עמילי מכס, חברות הובלה ימית, משרדי הבריאות והחקלאות 1999 – 2002: סמנכ"ל בנק מסחרי . במסגרת זו היתה לאמיר אחריות על תיק האשראי של הבנק (הרחבתו ושיפור איכותו) ועל תחום סחר החוץ ומחלקת הגבייה המשפטית 1994 – 1999: מנהל הזרוע השיווקית של החברות "צלטק", "נוגה נגב", ו"רבזיק" (בה אף שימש כמנכ"ל במשך תקופה). חברות המייצרות מוצרים בתחום אביזרי בטיחות לרכב ולכביש ובפיתוח, ייצור, והפצה של מוצרי בטיחות לשוק הקמעונאי והמוסדי. 1982 – 1994: מגוון תפקידים בבנק לאומי (בארץ ובחו"ל), כגון: מנהל ענף בחטיבה העסקית, מנהל סניף מונטריאול, מנהל ענף קיבוצים ומושבים בסקטור החקלאות בחטיבה העסקית של הבנק, רפרנט אזורי בסקטור החקלאות – חטיבה עסקית בעל תואר ראשון במנהל עסקים, התמחות בשיווק בינלאומי ופיננסים, מאוניברסיטת Concordia – Sir George שבקנדה. כמו כן עבר הכשרות והשתלמויות רבות בנושאי ניהול, מימון, ייבוא וייצוא ניהול מו"מ, שיווק, ועוד.

אני מאמין ש… כדאי מאוד לשמור על איזון תמידי בין התחומים השונים שמהם עסק מורכב. חשוב להבין שעסק מורכב מפונקציות מגוונות כמו שיווק, פיננסים, חשיבה כלכלית, תמריצים כלכליים, הגורם האנושי, ועוד. היכולת להבין את האינטראקציה בין שלל הגורמים הללו היא נקודת מפתח בניהול עסקים.

 

אבי אטיאס

יועץ עסקי ניסיון מקצועי :יועץ פיננסי ועסקי, מעל עשר שנים בתחום. אבי עוסק בפיתוח וליווי עסקי של עצמאיים וחברות בנושאים כמו בנית קוי אשראי, הבראת העסק, בניית תוכניות עיסקיות למטרות שונות כגון הקמה ופיתוח של עסקים וגיוס כספים. בנוסף, לאבי ניסיון במתן שירותי הנהלת חשבונות וראית חשבון, בניה וניהול תזרים מזומנים עבור עסקים, בנית תקציב שנתי וביצועו, וליווי פרויקטים מורכבים. ניסיון מקצועי: 1998-2010: ייעוץ פיננסי לפרטיים עצמאיים וחברות קטנות עד בינוניות בתחומי המיסוי, בנקאות, ביטוח, גמל, משכנתאות והשקעות. מתן סיוע לעצמאים בניהול פיננסי של העסק, בניית תזרים מזומנים והכנת תקציב שנתי ומעקב וביצוע חודשי של התקציב. עבודה מול המערכת הבנקאית וחברות הביטוח, התמחות בבנית קוי אשראי לעסק ובנית תוכניות עסקיות. בעל ניסיון רב במגזר העסקי ובעל קשרים רבים בתחום. 1997-1998: מנהל סניף ברשת שיווק קמעונאית בתחום המזון (קואופ). ניהול קשר ישיר מול ספקים וההנהלה, ניהול שוטף של העובדים והמחלקות השונות בסניף, ואחריות על מחזור של 12 מיליון בשנה. תיכנון מכירות והצבת יעדים לסניף, והנעת עובדים למען השגת יעדים אלו תוך עמידה שוטפת ביעדים. בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, וכמו כן עבר הכשרות שונות בתחומי מיסוי בנקאות, ביטוח, פנסיה וביטוח חיים.

אני מאמין ש… ניהול עסקי חייב להתבסס על השילוב שבין ניהול ומעקב אחר הפרטים הקטנים אך הקריטיים של העסק לבין ראייה ארוכת טווח וחזון אישי.

 

דוד דשא

יועץ עסקי דוד מביא איתו ניסיון עשיר בתפקידי שטח וניהול בכירים תוך התמקדות בשווקים הבי"ל למעלה מעשור בתעשיות הפלסטיק (מוצרי צריכה) והמתכת (מוצרים תעשיתיים). ניסיון מקצועי: 2009 ועד היום: ייעוץ וליווי לעסקים קטנים ובינוניים בפיתוח שווקים בינ"ל. מלווה עסקים בתחום מוצרי הצריכה (עליהם נמנים יצרנים בתחום הקוסמטיקה, הגינון, האריזה ואחרים). הפעילות כוללת בניית התכנית האסטרטגית, בניית תכנית העבודה ויישומה בפועל על בסיס של מיקור חוץ כשהיעד הוא איתור גורמי שיווק בשווקי היעד. 2004 – 2009: מנהל השיווק של חטיבת החממות והמחסנים הקלים בחברת כתר פלסטיק. ניהול ערוצי ההפצה בעולם, אחריות מלאה על שרשרת הערך/אספקה, הובלה של פיתוח מוצרים והחדרתם לשוק, הכנה וההשתתפות בתערוכות בתחום מוצרי הצריכה בעולם. 2002– 2004: מנהל פיתוח איזור אסיה פסיפיק בחברת אגמו, יצרנית של צנרת נקייה בתחום הפארמצבטיקה. איתור ערוצי הפצה במדינות היעד. 1998– 2002: מנהל תיקי לקוחות שוק צפ"א בחברת כבירן, יצרנית יציקות אלומניום מדוייקות בשיטת . ניהול הפעילות מול הלקוחות השונים, מתן הצעות מחיר, טיפול בתלונות הלקוח ותיאום הפעילות מול מחלקות ההנדסה והבטחת האיכות. בוגר תואר ראשון בשיווק מאוניברסיטת אילינוי בשיקגו.

אני מאמין ש… היציאה לפעילות השיווק הבינ"ל יכולה להוות מנוף הצמיחה המשמעותי ביותר בחיי החברה. האתגר הטמון בחובה של פעילות זו מאתגר מאין כמוהו והצפייה הטבעית לתוצאות מיידיות, אותן מכירה החברה בשוק המקומי, ברובם המכריע של המקרים,"מתמהמהת" להגיע בקצב הרצוי. הכלים החשובים ביותר בהם ח י י ב ת החברה להצטייד הם: סבלנות ותקציב מתאים. בנייה משותפת של תכנית רב-שלבית עם אבני דרך ברורות וקצובות בשילוב הכנת תקציב מתאים בו יכולה החברה לעמוד, עשויים להביא את החברה "לחוף מבטחים" …בשווקי היעד.

 

לילך רנדליך

מנהלת מחלקת משאבי אנוש לילך מביאה איתה ניסיון עשיר בניהול המשאב האנושי בארגונים . בעלת ניסיון רב בכל הקשור לניהול מהלך חיי עובד במקום עבודתו משלב האיתור, המיון, והגיוס, דרך תהליכי הכשרה וחניכה, פיתוח עובדים ומנהלים ועד סיום העסקה. מתמחה בליווי מנהלים ובייעוץ לבניית אסטרטגיית משאבי אנוש ויישומה בפועל ככלי ליישום מטרותיו העסקיות של הארגון. מיומנת באיתור וזיהוי נקודות החוזקה של העסק וחסמיו בתחום, ומתן ייעוץ וליווי בהתאם. ניסיון מקצועי: היום: ייעוץ וליווי עסקים קטנים ובינוניים בניהול המשאב האנושי בעסק.. 2003-2010: מנהלת משאבי אנוש ותפעול בחברות פרטיות . 1997-2003: מנהלת הדרכה בעמותות וגופים פרטיים בתחום החינוך. בוגרת תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני מהמסלול האקדמאי- המכללה למנהל. בעלת תעודת מנחת קבוצות.

אני מאמין ש… שאלו אותי פעם "האם כל עסק צריך פונקציה לניהול משאבי אנוש?", אני מאמינה שההון האנושי- קרי העובדים בעסק, הם הליבה של העסק- וכמו שלא יעלה על הדעת לנהל עסק ללא תכנון וניהול כספים או אסטרטגיה שיווקית, הרי שניהול עסק ללא כלים מקצועיים לניהול העובדים עלול להיות קשה ולא אפקטיבי. באמצעות הנחייה וליווי של מנהל העסק והעובדים ובאמצעות מתן טיפים פשוטים וקלים ליישום ניתן ליצור בעסק חווית עבודה נעימה, ליצור שינוי חיובי בתחושת השייכות, המעורבות והאחריות האישית של העובדים לעסק, ובסופו של יום לראות תוצאות עסקיות טובות יותר.

 

אריאל שניידר

לאריאל נסיון של מעל ל 15 שנה בתפקידי ניהול בכירים בחברות תעשייתיות ומוצרי צריכה. 2010 – כיום: ייעוץ וליווי שיווקי ועסקי לעסקים קטנים ובינוניים, מוסמך ע"י תוכנית החונכות העסקית של משרד התמ"ת ומט"י. 2009-2010: סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה העוסקת בייצור מכלולים טכנולוגיים לתעשייה. 2003-2009: סמנכ"ל שיווק בינלאומי ופיתוח עסקי בחברת "חוליות" מוצרי פלסטיקה. 2004-2009: יו"ר חברת "חוליות מערכות לוגיסטיות". 1999-2002: מנהל שיווק ומכירות "מטבחי רגבה". מנהל תחום מוצרי צריכה: קפה נסטלה ומכונות נספרסו. אריאל מתמחה בניהול שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בארץ ובחו"ל, הקמת חברות, בניית תוכניות עסקיות, ביצוע בחינות היתכנות עסקית להצלחת מוצרים ומיזמים, והכנת תוכניות עבודה ושיווק. חבר בהנהלת ענף ה DIY במכון היצוא (2003-2009), מרצה לשיווק במסלול האקדמי של המכללה למינהל (2000-2005), בעל תואר שני במינהל עסקים (M.B.A) מאוניברסיטת ברדפורד, ותואר ראשון בכלכלה וניהול במינהל עסקים בהתמחות שיווק ומימון מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל בתל-אביב.

אני מאמין ש… ידע, תכנון ומיקוד בתוצאה מביאים להצלחה ומצויינות. יש להתמודד בצורה אפקטיבית עם המציאות היומיומית והעולם התחרותי שבו אנו חיים. הליווי העסקי הוא דרך מקצועית להשגת מטרות ותהליך שישרת את בעלי העסק ליצירת פריצת דרך ולשימור ההצלחות לאורך זמן. האתגר הוא להבטיח את העתיד ולא רק לשרוד את ההווה…

 

גיא הלל

יועץ בתחום תעשיה וניהול , ארגון ושיטות בעל תוארB.Sc. בהנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע. אחראי על ניהול פרויקטים בתחום הנדסת ארגון ושיטות ללקוחות החברה . בכל פרוייקט , אנו מנתחים את צרכי הלקוח כבסיס לפתרונות המוצעים , אנו ראשית למדים את התהליכים הארגוניים תוך מיפוי הטרנזקציות ונקודות המפגש ביניהן, מציאת צוואר הבקבוק בארגון ושיפור ביצועיו תוך איזון כלל התחנות הקשורות. כל מסקנה והמלצה מגובה בתצפיות רחבות ובמודלים הנדסיים מתאימים. תהליך ההטמעה מתנהל בליווי צמוד תוך הפקות לקחים ושיפור מתמיד. אני בעל נסיון כמנהל תחום בחברת סטימצקי.

 

דני אברמוביץ

יעוץ וליווי עסקי לדני ניסיון מקצועי כיועץ שיווק, כמנהל פרויקטים שיווקיים, וכמנהל שיווק – מאז 1994. דני מלווה עסקים ועמותות לטובת תוצרים כלכליים ותדמיתיים. ההתמחות של דני היא בתכנון, ביצוע ובקרה של תהליכים שיווקיים. ניסיון מקצועי כולל אסטרטגיה שיווקית בישראכרט, הקמת אוניברסיטה תאגידית בנטפים (32 חברות בנות), הקמת מחלקת שיווק במרכז הרפואי אסף הרופא (70 מחלקות), הקמת מערך שיווק עבור 15 מלונות ים המלח ועוד. לצד הייעוץ, דני מרצה הבית באסם-נסטלה, באוניברסיטה העברית (16 שנים), ובמוסדות נוספים בארץ וגם בחו"ל. לדני תואר MBA מבית הספר למינהל עסקים של ליון, צרפת.

אני מאמין ש… כל אחד יכול לקדם את עצמו ואת עסקיו באופן משמעותי מתוך הכרה בחוזקותיו ובחולשותיו, תוך שמירה על כבוד הדדי עם עובדיו, לקוחותיו ושותפיו העסקיים.

 

ליאור יואלי

יועץ עסקי ומנהל פרויקטים בעל ניסיון מגוון של 15 שנה ביזמות ובתפקידי ניהול, שיווק ומכירות בתעשיית המזון הישראלית. החל משנת 2011 עוסק בליווי עסקי ושיווקי לעסקים קטנים ובינוניים, בפיתוח והובלת מיזמי קמעונאות מזון, ניהול פרוייקטים ופיתוח עסקי במיזמי אינטרנט ובעסקים מענף המזון . 2010 – 2011 מנהל שיווק בחברת קפה מובילה. במסגרת זו, אחריות לסגמנטציה, ערוצי פרסום, שרשרת הפצה, תמחור, נראות מוצרים בנק' המכירה, יחסי ציבור, קד"מ וארגון תערוכות. 2007 – 2010 ניהול חברה בולטת בתחומה, המתמחה בפתרונות קפה לעסקים. 2006- 2007 הובלת מיזם בתחום המשקאות הקלים. במסגרת זו, גיוס שותפים וניהול מוצר בשלבי פיתוחו, מהשלב הרעיוני ועד ליצירת מוצר מדף. 1997 – 2006 תפקידי שטח ופעילות כמנהל מכירות בחברות מזון מובילות. בוגר תואר ראשון בניהול, האוניברסיטה הפתוחה.

 

אייל הררי

יועץ עסקי ומנהל פרויקטים יועץ עסקי ומנהל פרויקטים בעל ניסיון של 14 שנים בחברות טלקום ומוסדות פיננסיים בארץ ובחו"ל. ניסיון מקצועי: 2010-2011: מנהל פיתוח עסקי בסוכנות ביטוח. 2000-2010: מגוון תפקידים באמדוקס (NYSE: DOX) החל מיועץ עסקי וטכנולוגי בחטיבת ה- Billing ללקוחות גדולים בארה"ב (AT&T, Sprint) ומאוחר יותר כמנהל פרויקטים במחלקה האסטרטגית של אמדוקס. 1998-2000: מנהל שירות הטבות מס במכבי שירותי בריאות. בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות במערכות מידע ושוק ההון מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל בתל-אביב.

אני מאמין ש… עם תוכנית נכונה והכוונה מקצועית, כל עסק יכול להשתפר ולהתחזק. על בעל העסק להיות עם ראש פתוח לרעיונות ולא לפחד משינויים.

 

בת-אל רז בנג'ו

מנהלת מחלקת שיווק טלפוני ( טלמיטינג) בת אל בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במשאבי אנוש.עובדת בחברה מאז 2010. בעבר ניהלה בת אל עסק עצמאי קטן.ניסיון חשוב,שהעניק לה את הכלים להתמודד ולהבין את צרכיהם המיוחדים של לקוחות החברה. כיום מנהלת בת אל את מערך השיווק הטלפוני של החברה המעניק,בין השאר מגוון שירותים עבור החברה ולקוחותיה בהתאמה אישית ומקצועית. במסגרת עבודתה,משתמשת בת אל בגישתה הייחודית לאנשים כדי לטפל בממשק החשוב שבין החברה ללקוחותיה.

אני מאמין ש… בכדי להפוך למנהל של עסק מצליח יש להקדיש את מירב תשומת הלב אפילו לפרטים הקטנים ביותר.לכן, על מנהל טוב לדעת לאתר את אותן נקודות תורפה בעסק, שטיפול מקצועי בהן יגביר את סיכויי ההצלחה. זה למעשה הייחוד שלנו כחברה – לאבחן בצורה מושכלת את הצרכים של כל עסק, ולהעמיד לרשותו את שלל הכלים והשירותים הנדרשים להצלחה מקסימאלית ולמימוש החזון של בעל העסק.

050-5566066