יש לי ( עוד ) משהו להגיד לכם ...

בתור מלווה עסקי , הדבר האחרון שאני יכול להתלונן עליו הוא שלא נותנים לי
להגיד את דעתי ...  smiley.
מכל פגישה או מפגש עם מוצר ,שרות או מהלך שיווקי אני
לוקח איתי  תובנה  חדשה ושמח לחלוק אותה אתכם .
מקווה שתקראו ותמצאו את הדברים מועילים או לפחות מעניינים .. מוזמנים להגיב . 

להיות חברותי! אך לא בהכרח "חברתי"

אפשר לומר שהעשור הנוכחי כל כולו מתרכז לנושא אחד והוא הרשתות החברתיות, אותן רשתות המחברות ביננו לבין אנשים מהעבר, הווה וגם לאנשים בעתיד. כמעט לכל אדם כיום בין אם בטלפון הסלולרי או במחשב הביתי ישנה חברות ברשת חברתית כזו או אחרת, אנחנו אוהבים לנוע בעדרים, אנו רואים את עצמנו עדיין כשבט ולכן הרשת החברתית מחזקת אותנו ונחוצה לנו.

כבעלי עסקים, תמיד היה את החבר, היועץ, הקולגה שאמר לך לפתוח עמוד בפייסבוק… כולם שם. אז נכון, הרבה מאד שם ממגוון של סיבות אך כעסק לא בטוח שצריך להיות שם. אחד הדברים המשפיעים כיום על עסקים, הינה דעת הקהל נטולת כל רסן ברשתות החברתיות. אז נכון כשאנחנו טובים, כיף להיות חלק מהרשת, אך כשאנו מועדים… נתרחק ממנה כמו מאש.

מחקר שנעשה בארה"ב ע"י אמריקן אקספרס, בחן את ההשפעה של נטישה ואהדת לקוחות העוקבים אחר עסקים ברשתות חברתיות מול אלו שאינם עוקבים אחר עסקים ברשתות חברתיות.

המחקר גילה כי לקוח שאינו מרוצה מהשירות של עסק המקיים פעילות ברשת חברתית, ישפיע לרעה על 53 אנשים אחרים בסביבתו ומנגד, אם הוא מרוצה ישפיע על 42 אנשים לטובה. במקביל, ישנה את האוכלוסייה שאינה עוקבת אחר עסקים ברשתות החברתיות, וכאשר לקוח אינו מרוצה מהשירות שקיבל ישפיע לרעה על 24 אנשים בסביבתו לעומת 15 אנשים עליהם ישפיע לטובה באם קיבל שירות טוב.

לסיכום, ככל שהקהל של עסק מסוים חברתי יותר הוא ישקיע 21% מזמנו על מנת לקבל שירות טוב, לעומת אוכלוסיית הלא חברים שישקיעו רק 13% מזמנם עבור שירות טוב. אז באיזה צד כדאי להיות? נתון להחלטתכם, מה שבטוח הוא ששירות טוב ואדיב לאורך זמן הוא המפתח להצלחה. וכפי שפתחתי אחזור שוב על המשפט כי חשוב תמיד להיות חברותי, אך לא בהכרח "חברתי".

050-5566066