יש לי ( עוד ) משהו להגיד לכם ...

בתור מלווה עסקי , הדבר האחרון שאני יכול להתלונן עליו הוא שלא נותנים לי
להגיד את דעתי ...  smiley.
מכל פגישה או מפגש עם מוצר ,שרות או מהלך שיווקי אני
לוקח איתי  תובנה  חדשה ושמח לחלוק אותה אתכם .
מקווה שתקראו ותמצאו את הדברים מועילים או לפחות מעניינים .. מוזמנים להגיב . 

מה זה סגמנטציה ללקוחות ולמה אתם פשוטים חייבים לעשות את זה ?

סגמנטציה של לקוחות , זאת לא קללה ולא מושג מעולם ההיטק או הפארמה.

אם אתה מנהל בחברת סחר ו\או יבוא או חברה סיטונאית  אתה פשוט חייב לעצמך תהליך כזה … הנה 5 סיבות טובות ( מאד ) למה :

א.       התהליך יגלה לך בצורה מסודרת את איזה לקוחות אבדת לאורך השנים   , איזה לקוחות קטנו ומי מהם צומח ומהווה את העוגן שלך .

ב.      תוכל לדעת מה הפיזור שלך או התלות בלקוחות , מי מייצר את עיקר ההכנסות והאם יש מתאם בין  הלקוחות שמייצרים הכנסה ללקוחות שמיצרים רווחיות .

ג.       תוכל לתכנן פעולות כדי להחזיר לקוחות שהלכו לאיבוד ( לעיתים זה לא דורש יותר מהזמנה לקפה ) לקבוע יעדים ולעקוב אחרי מימושם .

ד.      על בסיס הדוח תתכנן את פעילות אנשי המכירות שלך , ביקור המכירות ותדירות הפצה .

ה.      בסופו של דבר , הניהול של אנשי המכירות יעשה הרבה יוצר  מופרט וענייני ויעבור משיחה מקרית ו\או כללית – "תמכרו יותר " לשיח מסודר הנוגע ברמת ההכנסה והרווחיות ללקוח.
050-5566066