תהליך העבודה איתנו


בואו  נשב רגע בשקט ונבין מה   צריך לעשות , נרכז את    האמצעים שעומדים לרשותנו   ואת מה שהצלחנו
להשיג עד כה  . מכאן ,עם תכנון נכון , אנרגיות חדשות ועבודה משותפת - אין אפשרות אחרת מלבד הצלחה .      
  
שלב 1 – בואו נפסיק לשניה לעבוד על אוטומט  ונחשוב בשקט .. 

אחד האתגרים של כל בעל עסק או חברה הוא ליצור שקט מחשבתי . היום יום שואב אותנו לעשייה בקצב מהיר
והיכולת להתפנות ,לעצור לרגע   , לטפל בחשוב ולא בדחוף  היא  כמעט בלתי אפשרית.
כאן בדיוק אאני נכנס לתמונה . השלב הראשון בעבודה שלי   הוא לעצור לרגע ,להבין יחד אתכם את המצב על
כל היבטיו  ולקבל החלטות מתוך מקום מאוזן ובטוח.  בעלי עסקים רבים יודעים את אשר עליהם לעשות אך רק
בעזרת ליווי מקצועי מצליחים להוציא אל הפועל את הדברים . 

שלב 2 -     מיפוי המצב העסקי ,הגדרת המשימות ותכנית העבודה . 

אני לא "מנחית" את האג'נדה שלי ולא קופץ למסקנות לפני שאנחנו מבינים היטב את המצב. תהליך הליווי
העסקי מתחיל תמיד באיסוף נתונים ובהיכרות שלי עם העסק שלכם  הבנה עמוקה של  הלקוחות והתחרות .
התפקיד שלי בשלב הזה הוא לשאול את השאלות הנכונות   לאסוף מידע רלוונטי, למפות את נקודות החוזק
וההזדמנויות ולהציף את הנקודות הפחות טובות .הבחינה שלנו נוגעת  בכל התחומים: שווק פרסום ומכירות
 תמחיר , כח אדם וארגון  שרות לקוחות ,כספים ועוד...

שלב 3    -  נכנסים לעשייה  ... הדברים קורים עכשיו.

את המשימות הראשונות נניע  כבר בתום הפגישה  הראשונה ביננו . בין אם מדובר בדברים שמזמן היה צריך
 לעשות ופשוט לא קרו ..או שבאמת מדובר בדברים פשוטים  ומיידיים - אין זמן טוב יותר להתחיל מאשר עכשיו .
במקביל , נתחיל בתהליך מובנה ומסודר של שיפור המיתוג של העסק ,נבנה תוכנית שיווק ונטפל  בלקוחות
הפוטנציאליים והקיימים
לאחר שהגדרנו מהם  התהליכים הקריטיים  בעסק , נטפל בהם אחד אחד  .  בשלב הזה פגישות העבודה ביננו
יהפכו להיות עמוסות במשימות ונושאים לטיפול , הקשר ביננו יהיה יום יומי.
 
אז מה התפקיד שאני עושה עבורך ?

קודם כל ,  אני מניח שבשלב הזה כבר לא נהיה לבד . העובדים שלך , הצוות שאני עובד איתו יהיו מעורבים בתהליך
וכל אחד יתן את המיטב שלו  לטובת ההצלחה של העסק שלך . התפקיד שלי משתנה ונתפר במדויק עבור כל לקוח
הנה בתמצית 8 מרכיבי התפקיד המרכזיים שלי :

- להיות האדריכל העסקי – לבנות את תוכניות העבודה והתקציבים .
- לנהל את הביצוע –  לגרום לזה שהתוכנית תתממש .
- לחבר את הצוות –  עובדים ,אנשי מקצוע וספקים .
- לתת רעיונות וכיוונים חדשים ולשמור שהעיסוק בהם יהיה במינון מתאים .
- לגבש מתווה כספי ותפעולי יציב –כדי שניתן יהיה לרכז מאמץ בשיווק .
- למצות את הפוטנציאל מלידים ( פניות חדשות) ולקוחות קיימים .
- להיות  זמין כשאתה צריך לקבל החלטה .. גם כאשר אתה יודע מה צריך לעשות.
- ליצור שקט  ובטחון שצריך  , להניע ולדחוף קדימה כדי שדברים יקרו תכלס בשטח.

הגיע הזמן לשינוי  ,  כל מה שצריך זה   להחליט – מכאן הדברים יתחילו לזוז . דברו איתי .

כמה מילים עלי

כבר כמעט עשר שנים אני  יועץ ומלווה עסקי , אחרי עשרים שנות נסיון ניהולי החלטתי שהיעוד המקצועי שלי הוא ללוות עסקים בתהליכי הקמה וצמיחה  ולסייע כאשר יש צורך בכך בהבראה של עסקים שנקלעו למשבר .  

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים:
Do you agree terms and privacy?
050-5566066