ממטפל ברפואה משלימה- אנו מצפים שיגרום לנו להבריא ויקל על הכאבים שלנו מבלי שנזדקק לתרופות. מספק רשתות המחשב למשרד- אנו מצפים שיגרום למחשבים לעבוד הרבה יותר מהר ובלי תקלות.
מטכנאי מיזוג האויר המגיע אלינו הביתה- אנחנו מצפים שהתחושה בבית תהיה נעימה.
מהקצב- אנו מצפים שיספק לנו בשר רך וטעים, למרות שאנחנו אלה שמבשלים אותו במטבח הביתי שלנו.
בהתאם, מותג של נעלי ריצה יכול לשווק את המוצרים שלו דרך שלוש הצעות שיווקיות שונות בתכלית:
עניינית ומקצועית– הגדרה של מאפייני הנעליים, חומרים מבנה וטכנולוגיה.
רגשית– להציע את תחושת הסיפוק והריגוש שבריצה עם נעליים מעולות.
השתייכות– להציג אצני על שרצים עם אותו דגם נעליים שגם אנו רוכשים.
ההצעה השיווקית היא אלמנט מרכזי בתקשורת השיווקית שלנו עם הלקוחות ובה טמונה ההזדמנות שלנו להגיע ללב של קהל היעד, לתפוס את תשומת ליבו ולגרום לו לרכוש את המוצר.
חשוב להדגיש שלא תמיד אנחנו שולטים על אופי הציפיות של הלקוחות. בשפת השיווק המקצועית, אנחנו מדברים על הבטחה גלויה והבטחה סמויה והפער ביניהן יכול במקרים רבים ליצור את ההבדל בין שביעות רצון גבוהה של הלקוח למפח נפש גדול.
הנה דוגמא ל3 עסקים ולהבטחות שיווקיות שונות שכל אחד מהם יכול להציע ללקוחות .
אותו מוצר עם הבטחה שיווקית שונה ….
שרות עסקי – ליווי עסקי ושיווקי | נלווה אותך צעד צעד בכל החלטה. |
נכפיל את ההכנסות שלך תוך 14 יום . | |
תהפוך למנהל תותח .. המוביל בתחומך . | |
אין לקוח רלוונטי שלא יכיר אותך . | |
תחייך כל הדרך אל ההצלחה. | |
מוצר צריכה – שמן זית | היישר ממטעי הגליל העליון. |
שמן זית מזיתים אורגניים ללא ריסוס | |
שמן הזית של השף אלפרדו מטוסקנה . | |
לא תמצאו שמן באיכות כזאת –במחיר כזה. | |
אריזה הרמטית שומרת טריות . | |
חברת סחר – סיטונאות ממתקים | המחירים הזולים ביותר – תבדוק אותנו ! |
המרכז הלוגיסטי המשוכלל שלנו מאפשר לנו אספקה מהיום למחר לכל גודל הזמנה. | |
מגוון של 4500 מוצרים במלאי. | |
אפליקציית " ממתק " -להזמנה ישירה ונוחה . | |
מפיץ בלעדי של – "וונקה" – מפעל השוקולד הגדול בעולם . |