הבלוג שלי

הצעת ערך – האימאימא של כל עבודת השיווק והמכירות

ההצעה השיווקית היא הגורם המרכזי בזכותו אתם מצפים מלקוחות לבחור בכם ולרכוש את המוצר או השרות שלכם. ברמה הקונקרטית ההצעה השיווקית תהיה מבוססת על הנתונים האובייקטיביים של המוצר או השרות, וברמה הרגשית אחראית ההצעה השיווקית על המסר שמקבל הלקוח לגבי התועלות שיקבל מהעסק או מהמוצר.

עוד קבוצה אחת ואבדנו… התנהלות נכונה whatsapp

על פי הסטטיסטיקה המקובלת בזמן שאתם צופים בסרטון הזה צורפתם ל3-4 קבוצות ווטסאפ חדשות שהם כנראה דומות מאד לקבוצות אחרות שכבר יש לכם, רק עם אדם אחד יותר או פחות. whatsapp הפכה להיות ערוץ התקשורת העיקרי בחיים האישיים שלכם, החברתיים ובעיקר המקצועיים ומאפשרת תקשורת פשוטה ומיידית והעברה של מסרים, פעולות ומשימות בצורה מהירה מאד, בהרבה מקרים, מהירה מדי.

איך לדעת כמה כסף לגייס לעסק חדש ?

אם אין לכם יכולת לעבוד שנה בלי שכר, אל תחשבו אפילו להיות עצמאיים! כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה כשהודעתם שאתם פונים לעצמאות ?  האם כבר נתקלתם במושגים הלוואה בערבות מדינה?  הון חוזר ? רכוש קבוע?  כושר החזר ? האם זאת הכל קונספירציה כדי להלחיץ אתכם או שמדובר בדברי חוכמה של מי שדואג לכם ? 

המודל העסקי – האם יהיה לכם מספיק כסף לקחת הביתה?

מודל עסקי הוא חישוב תאורטי המבטא את הפוטנציאל של העסק ליצר רווחיות יציבה על בסיס המוצרים שהוא מספק. המודל מבוסס על תחזית ההכנסות בניכוי העלות הישירה (רווח גולמי) ההוצאות הנדרשות לתפעול ושיווק וההשקעה בהקמת העסק.

5 שקרים על ניהול ושיווק שאני מגלה רק לכם…

עסק בלי מיתוג מקצועי לא יכול להצליח – אחד הדברים שהכי קשה לי בתור יועץ עסקי להסביר ללקוח זה מה כל כך חשוב במיתוג ואיך זה שאם יזמין  לוגו ב20000 ₪ בכלל לא בטוח שירויח יותר כסף מהמתחרה שהזמין את הלוגו שלו ב20$ באינטרנט.   לכן ,השאלה איננה האם אפשר להצליח בלי מיתוג אלא  מה עשויה להיות התרומה שלו להצלחה שלכם,  אם אשלח אתכם מפרברי קופנהגן לכתובת במרכז העיר תוכלו להגיע גם בלי וייז השאלה כמה זמן ועצבים זה יקח לכם וכמה טעויות תעשו בדרך.  מיתוג הוא מורה דרך שיווקי לעסק ויתן תשואה עצומה על ההשקעה לעסקים שיצליחו לאורך זמן .  

GO NO GO- האם משתלם להקים עסק עצמאי

Go-No-GO – האם באמת משתלם לי להקים עסק עצמאי?

בפגישותיי עם בעלי עסקים, בתחומים שונים ומגוונים, אני מגלה כי רבים מהם אינם מנתחים נכון את התוצאות העסקיות של פעילותם. הם אינם יוצרים לעצמם את בסיס המידע שהוא כה חיוני לצורך קבלת החלטות עסקיות נכונות. במאמר שלפניכם אציג כמה עקרונות פשוטים שיאפשרו לכל בעל עסק, גם אם אינו כלכלן או  רו"ח, להגיע לשורה התחתונה – שורת הרווח (או ההפסד) של העסק. חשוב מכך, נלמד כיצד לחלק את הפעילות לתחומים/מרכזי רווח וגם כיצד לזהות את מנועי הצמיחה, כמו גם את החלקים הבעייתיים בעסק שלנו.

ימים
שעות
דקות
שניות

אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.

בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות

כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו

בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021

Open chat
איך אוכל לעזור לך?