יצירת בידול והצעת ערך רלוונטית בשום רווי והקמת מערך שיווק אפקטיבי להגדלת הכנסות
שלב ראשון -היכרות עמוקה עם המטפל, שיטת הטיפול ווהתרגום של האמת המקצועית והאישית להצעת ערך, ערכים ומסרים רלוונטיים לקהל היעד.
שלב שני- בניית מותג המייצג את הערכים והשפה והקמה של נכסים דיגיטליים שמעבירים את המסר, השיטה והשירותים השונים.
שלב שלישי- בניית תוכנית פעולה שיווקית הכוללת את הפעילות ברשתות החברתיות, קמפיינים ובלוג ותוכנית קורסים וסדנאות שנתית.
שלב רביעי- הפעלת התוכנית וביצוע בקרה שוטפת. דיוק וחידוד מתמיד של הפעילות והמסרים.
בתוך חצי שנה הצלחנו ליצר חליפה שיווקית מדוייקת הכוללת אתר אינטרנט ונכסים שיווקיים המהווים זירה לכל פעילות של המאמן.
היקף הפניות וההכנסות גדל באופן משמעותי ונמצא במגמת עליה מתמדת.
Ownership – מודל העבודה שפיתחתי במהלך 15 השנים האחרונות מבוסס על אחריות משותפת להשגת המטרות שהוגדרו בתחילת התהליך. השותפות בהגדרת היעדים, ההתקדמות מנקודה לנקודה וההישגים שבדרך מייצרות חוויה ניהולית יוצאת דופן ודינמיקה של התקדמות והצלחה.
העבודה המשותפת שלנו נפרשת לרוחב היריעה הניהולית, החל מאסטרטגיה ,שיווק ומכירות, דרך ניהול הכספים והאופרציה ולא פחות חשוב מכם – האופן שבו העסק מאפשר לכם התפתחות אישית, רווחה כלכלית ואיכות חיים.
אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.
בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות
כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו
בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021