הצעת ערך – האימאימא של כל עבודת השיווק והמכירות

ההצעה השיווקית היא הגורם המרכזי בזכותו אתם מצפים מלקוחות לבחור בכם ולרכוש את המוצר או השרות שלכם. ברמה הקונקרטית ההצעה השיווקית תהיה מבוססת על הנתונים האובייקטיביים של המוצר או השרות, וברמה הרגשית אחראית ההצעה השיווקית על המסר שמקבל הלקוח לגבי התועלות שיקבל מהעסק או מהמוצר.

ממטפל ברפואה משלימה- אנו מצפים שיגרום לנו להבריא ויקל על הכאבים שלנו מבלי שנזדקק לתרופות. מספק רשתות המחשב למשרד- אנו מצפים שיגרום למחשבים לעבוד הרבה יותר מהר ובלי תקלות.

מטכנאי מיזוג האויר המגיע אלינו הביתה- אנחנו מצפים שהתחושה בבית תהיה נעימה. 

מהקצב- אנו מצפים שיספק לנו בשר רך וטעים, למרות שאנחנו אלה שמבשלים אותו במטבח הביתי שלנו. 

בהתאם, מותג של נעלי ריצה יכול לשווק את המוצרים שלו דרך שלוש הצעות שיווקיות שונות בתכלית: 

עניינית ומקצועית– הגדרה של מאפייני הנעליים, חומרים מבנה וטכנולוגיה. 

רגשית– להציע את תחושת הסיפוק והריגוש שבריצה עם נעליים מעולות. 

השתייכות– להציג אצני על שרצים עם אותו דגם נעליים שגם אנו רוכשים. 

ההצעה השיווקית היא אלמנט מרכזי בתקשורת השיווקית שלנו עם הלקוחות ובה טמונה ההזדמנות שלנו להגיע ללב של קהל היעד, לתפוס את תשומת ליבו ולגרום לו לרכוש את המוצר. 

חשוב להדגיש שלא תמיד אנחנו שולטים על אופי הציפיות של הלקוחות. בשפת השיווק המקצועית, אנחנו מדברים על הבטחה גלויה והבטחה סמויה והפער ביניהן יכול במקרים רבים ליצור את ההבדל בין שביעות רצון גבוהה של הלקוח למפח נפש גדול. 

הנה דוגמא ל3 עסקים ולהבטחות שיווקיות שונות שכל אחד מהם יכול להציע ללקוחות .

אותו מוצר עם הבטחה שיווקית שונה ….

 

שרות עסקי –  ליווי עסקי ושיווקי  נלווה אותך צעד צעד בכל החלטה. 
נכפיל את ההכנסות שלך תוך 14 יום . 
תהפוך למנהל תותח .. המוביל בתחומך . 
אין  לקוח רלוונטי שלא יכיר אותך . 
תחייך כל הדרך אל ההצלחה. 
מוצר  צריכה  –  שמן זית  היישר ממטעי הגליל העליון. 
שמן זית מזיתים אורגניים ללא ריסוס 
שמן הזית של השף אלפרדו מטוסקנה .
לא תמצאו שמן באיכות כזאת –במחיר כזה. 
אריזה  הרמטית שומרת טריות . 
חברת סחר – סיטונאות ממתקים  המחירים הזולים ביותר  – תבדוק אותנו !
המרכז הלוגיסטי המשוכלל שלנו מאפשר לנו  אספקה מהיום למחר לכל גודל הזמנה. 
מגוון של 4500 מוצרים במלאי. 
אפליקציית " ממתק "  -להזמנה ישירה ונוחה . 
מפיץ בלעדי של – "וונקה"  – מפעל השוקולד הגדול בעולם . 

 

מתוך הספר מכונת השיווק ( 2017 ) – מאת עפר לנדוי 

רמי ליבנת

העבודה המשותפת שלנו נפרסת על פני יותר משלוש שנים, בתחילה

עוד קבוצה אחת ואבדנו… התנהלות נכונה whatsapp

על פי הסטטיסטיקה המקובלת בזמן שאתם צופים בסרטון הזה צורפתם ל3-4 קבוצות ווטסאפ חדשות שהם כנראה דומות מאד לקבוצות אחרות שכבר יש לכם, רק עם אדם אחד יותר או פחות. whatsapp הפכה להיות ערוץ התקשורת העיקרי בחיים האישיים שלכם, החברתיים ובעיקר המקצועיים ומאפשרת תקשורת פשוטה ומיידית והעברה של מסרים, פעולות ומשימות בצורה מהירה מאד, בהרבה מקרים, מהירה מדי.

GO NO GO- האם משתלם להקים עסק עצמאי

Go-No-GO – האם באמת משתלם לי להקים עסק עצמאי?

בפגישותיי עם בעלי עסקים, בתחומים שונים ומגוונים, אני מגלה כי רבים מהם אינם מנתחים נכון את התוצאות העסקיות של פעילותם. הם אינם יוצרים לעצמם את בסיס המידע שהוא כה חיוני לצורך קבלת החלטות עסקיות נכונות. במאמר שלפניכם אציג כמה עקרונות פשוטים שיאפשרו לכל בעל עסק, גם אם אינו כלכלן או  רו"ח, להגיע לשורה התחתונה – שורת הרווח (או ההפסד) של העסק. חשוב מכך, נלמד כיצד לחלק את הפעילות לתחומים/מרכזי רווח וגם כיצד לזהות את מנועי הצמיחה, כמו גם את החלקים הבעייתיים בעסק שלנו.

נגישות
ימים
שעות
דקות
שניות

אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.

בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות

כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו

בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021

איך אוכל לעזור לך?