פעילות השיווק והמכירות ברב העסקים הקטנים והבינוניים נבנית בשלבים הראשונים באופן אינטואיטיבי ומספקת פתרון הולם בשנים הראשונות .כעת, כשהעסק צומח ונדרש לפעילות בהיקפים גדולים יותר והעומס עליכם כבעלים גדל, הגיעה העת לתכנון והקמה ושל מערך שיווק ומכירות מקצועי המבוסס על התוכנית העסקית של החברה וכולל את הנכסים השיווקיים והדיגיטליים של העסק, תוכנית שיווק שתבטיח יצירת הזדמנויות מכירה ומערך המכירות וניהול לקוחות יעיל ומחולל צמיחה. הפעילות מבוססת על שיטה שפותחה על ידי ומתוארת בספר "מכונת השיווק" שיצא לאור בשנת 2017.