חברת שיפוצים של שני שותפים עם ותק של 5 שנים עם אסטרטגיה ברורה לבצע פרוייקטים גדולים ורווחיים ברמת איכות ושרות מעולה.
האתגר המרכזי – ליצור תשתית מידע וניהול שתאפשר להגדיל משמעותית את היקפי הפעילות על בסיס פעילות שיווקית מתוכננת.
תהליך העבודה בעסק
פגישות עומק עם שני השותפים אפשרה לנו להגדיר את החוזקות של כל שותף ואת נקודות התורפה הדורשות מענה וחיזוק.
פירוק של מספר פרוייקטים גדולים לניתוח שרשרת הטיפול בפרוייקט על כל שלביו והרכיבים השונים איפשר לייצר נהלי עבודה מחייבים ומודל תמחור מובנה ופשוט שקיצר משמעותית צווארי בקבוק.
התפנות והקצאת זמן לפגישות עם אדריכלים וגורמי מפתח ומיקוד הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות.
כתיבת תקציב לשלוש שנים המאגם את כלל ההחלטות והיעדים
סיכום ותוצאות
החברה צמחה בקצב מהיר והכפילה את עצמה במהלך השנתיים שלאחר תקופת הליווי כתוצאה מפיתוח קשרים חזקים עם גורמי מפתח וביסוס תהליכי העבודה הפנימיים שהפכו למרכז עוצמה בהתפתחות העסקית שלה