להשיק מוצר חדש בכנס שנתי מרכזי ולייצר כמות לידים גדולה.
"מעולם לא פרסמתי, יש לי מוצר חדש ופורץ דרך ולקחתי חסות מרכזית בכנס שקורה עוד שבועיים – מה עושים?"
למען האמת, היו 19 יום כולל שבתות מנוחה, במהלכן בנינו את אסטרטגיית המוצר, גייסנו חברת מיתוג מובילה ובנינו במקביל את הנכסים הדיגיטליים לקראת הכנס-תערוכה ואת הביתן לרבות גימיק שיסחוף את כל הקהל.
במקביל, הכנה של בעל החברה למצגת מרכזית בפני משתתפי הכנס
הכנה מדוקדקת לאנשי המכירות וסכין בין השיניים יצרו שטף של לידים רלוונטיים ליום שאחרי.
סיום המהלך בהדרכת מכירות ומימוש של פוטנציאל המכירה בשבועיים שאחרי הכנס.
הצלחה שיווקית יוצאת דופן, המוצר החדש גנב את ההצגה בכנס.
מכירות במספרים יפים בשבועות שאחרי.
Ownership – מודל העבודה שפיתחתי במהלך 15 השנים האחרונות מבוסס על אחריות משותפת להשגת המטרות שהוגדרו בתחילת התהליך. השותפות בהגדרת היעדים, ההתקדמות מנקודה לנקודה וההישגים שבדרך מייצרות חוויה ניהולית יוצאת דופן ודינמיקה של התקדמות והצלחה.
העבודה המשותפת שלנו נפרשת לרוחב היריעה הניהולית, החל מאסטרטגיה ,שיווק ומכירות, דרך ניהול הכספים והאופרציה ולא פחות חשוב מכם – האופן שבו העסק מאפשר לכם התפתחות אישית, רווחה כלכלית ואיכות חיים.
אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.
בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות
כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו
בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021