עוד 5 שקרים על ניהול ושיווק שאני מגלה רק לכם

אנשים לא לוחצים על גוגל ממומן  – נכון , בדיוק מהסיבה הזאת גוגל מקבלים את אות המתנדב לשנת 2017. אם עוד לא קלטתם אנחנו ,כולנו בובות בתיאטרון שמנהלות גוגל ופייסבוק ונקרא אנושות. אם גוגל החליטו לפני עשור בערך שאנחנו ננהל את ההחלטות הצרכניות שלנו דרך מערכת האדוורדס , הם ידעו מה הם עשו ואנחנו מתנהגים בהתאם – המספרים מראים את זה. 

לא נכנס לניתוחים מקצועיים אבל בהחלט ניתן לומר שאחוז הכניסות לאתר שמבוססות על מודעות אדוורדס הולך וגדל בכל שנה. החלק הטוב הוא שזה מאפשר לנו אנשי השיווק יכולות קידום מצויינות ותשואה מעולה על ההשקה.. האמת, בתור איש שיווק זה לא רע לי שחלק מהמתחרים ימשיכו להאמין בשקר הזה. 

חוזר אליך תוך כמה דקות –   זה חבר מכובד במשפחת שקרים נחשבת ומוערכת שכוללת את אני במעלית .., לא הספקתי לקרוא את המייל ,עכשיו תגידו לעצמכם .. למה שקר ? פשוט לא נעים להגיד לא ואין שום צורך לנג'ס. על זה אני אומר –אל תבלבלו את המוח. חלוקת התקפידים, מערכת היחסים שנוצרת בין שני קונה ומוכר שנוצר בינהם קשר ראשוני הוא שמוכר צריך לחתור למכירה ומהקונה נדרש דבר אחד פשוט – לתת תשובות – כן זה מצויין , לא זה גם סבבה, יקח לי שבועיים להחליט זה בכלל טוב- אבל דחיל רבאק – תדברו. 

בשביל 5% – הוא עזב למתחרה – לא נכון , הוא לא היה מרוצה ממך או שסתם נמאס לו ממך ,לקוחות הם יצור נאמן או עצלן ף תבחרו..

כולם מושחתים – בואו אני אגלה לכם סוד כמוס, אנחנו חיים בעולם של תשלומי עמלות, הסטודיו לעיצוב משלם ליועץ שמשלם לאיש הפיננסים . הסטודיו לעיצוב משלם למעצב. כולם משלמים לכולם – טוב כמעט כולם .. זה עוד לא הופך אותם למושחתים ,זה אולי לא אידאלי אבל כך מתנהג השוק והדבר הזה בסופו של דבר מתומחר במחיר. 

מושחתים , ממש לא ? האם העובדה שאני משלם לאדריכל על ההפנייה הופכת אותו למושחת ,כן רק במידה ואני איש מקוצע גרוע והולך לפשל את העיסקה ולתת מוצר גרוע. 

העולם מלא באנשי מקצוע טובים עצמאיים טובים שמפנים לקוחות על בסיס הערכה מקצועית ומערכת יחסים אישית ומקבלים תגמול .. cest la vie , עכשיו אתם עם חברת הפרקטים שלכם או הרהיטים אם אתם לא מוכנים לשלם וכועסים על כל העולם – זאת לגמרי בחירה לגיטימית שלכם אבל עסקים זה מקום רע מאד כדי לשנות בו את העולם ..

כל הלקוחות מוטמטמים – זוכרים את שנות השמונים בכדורגל שהתיחסנו לנבחרות היריבות כאילו זה קונוסים מפלסטיק ? עולם היעוץ והשיווק מתיחס ככה ללקוחות . תעשה לו תרגיל מס 12 והוא שלך, 12 משפטי מכירה מנצחים שיגרמו ללקוח לזחול אחריך, איך לגרום ללקוחות לקנות ממך חתוך בשק ב3 צעדים וכו..

הוא כועס עלי – בפעם האחרונה שהיה פה חיכה שעה שלמה והתעצבן , איך יש לי פרצוף להתקשר ולשאול על החיסון של הכלב?

נגישות
ימים
שעות
דקות
שניות

אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.

בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות

כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו

בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021

איך אוכל לעזור לך?