-
לעולם אל תתנצלו על כך שאתם רוצים לעבוד ואל תחששו לומר זאת ללקוח. בניגוד למה שסיפרו לכם, גישה כזאת לא תחייב אתכם להוזיל את המחיר יותר ממה שהתכוונתם.
-
אם אתם לא מסוגלים לתת 10% הנחה על הצעת המחיר שהכנתם, עדיף שלא תשלחו אותה.
-
הנחה נותנים רק ללקוח בשל לסגירת עיסקה, המשמעות של מו"מ היא ששני הצדדים נותנים ומקבלים. הלקוח מצהיר שירכוש מכם ואתם נותנים הנחה.
-
לאחר לפגישת מכירה זה בדיוק כמו לבשל תבשיל קדרה מהמם ורגע אחרי שהוא מוכן לשפוך לתוכו מי רחיצת כלים.
-
אנשי מכירות לא אוהבים פגישות מכירות \ צוות \סטטוס – זאת בדיוק הסיבה שאתם צריכים לקיים פגישות סדירות וממוקדות איתם, לקבל דיווחים ולכוון – קוראים לזה ניהול.
-
אם בכל פעם שאתם נותנים את הכתובת לאתר האינטרנט שלכם אתם מתנצלים. תפסיקו להתנצל ותקימו אתר שאתם שלמים איתו ( בתקציב שיש לכם)
-
רגע לפני שאתם מעלים קמפיין ומחברים את כרטיס האשראי, תוודאו שיהיה מי שיענה לטלפון שפרסמתם ושמדובר באדם המתאים לקבל שיחות מכירה.
-
לכעוס על כך שאחוז גדול מהלידים שקיבלתם הם "זבל" זה קצת כמו לכעוס על הזקן שצומח למרות שכבר התגלחתם. גם בקמפיין מצוין יש הרבה לידים שנזרקים לאשפה.
-
אם יש לכם רעיון מעולה לקמפיין ואיש השיווק\דיגיטל שלכם אומר שהוא לא יעבוד -תאמינו לו.
-
ניוזלטרים לא מעניינים אף אחד, חוץ מ -5% מהנמענים שהתוכן כן מעניין אותם . במונחים של עלות מול תועלת פעילות שיווקית בדואר אלקטרוני יכולה להיות אפקטיבית במיוחד עבורכם.
-
מוצר כניסה – טכניקה מצויינת לאפשר ללקוחות לרכוש מכם שירות או מוצר זול יחסית שיאפשר להם לחוות את העבודה אתכם ולכם להגדיל את מעגל הלקוחות והעסק שלכם.
-
הבטחה סמויה היא מה שהלקוחות שלך מבינים שהם יקבלו מהמוצר או השרות. הפער בין מה שאתם מציעים לבין מה שהלקוחות מבינים הוא הבסיס העיקרי לתסכולים של לקוחות.. ושלכם.
איך לדעת כמה כסף לגייס לעסק חדש ?
אם אין לכם יכולת לעבוד שנה בלי שכר, אל תחשבו אפילו להיות עצמאיים! כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה כשהודעתם שאתם פונים לעצמאות ? האם כבר נתקלתם במושגים הלוואה בערבות מדינה? הון חוזר ? רכוש קבוע? כושר החזר ? האם זאת הכל קונספירציה כדי להלחיץ אתכם או שמדובר בדברי חוכמה של מי שדואג לכם ?