על אהבה, מערכות יחסים ורהיטים מ-IKEA

איך להיות מאוהב אבל לא להפסיד את המכנסיים?!

יזמים בשלבי ההמצאה הראשונים, ולפעמים גם הרבה אחר כך מאבדים כל קשר רציונאלי לרעיון שפיתחו. לא פעם אני נתקל באנשים מנוסים, חלקם עם ניסיון כלכלי לא מבוטל, שמסבירים לי בלהט שכל בית, ממש כל בית חייב את המוצר שלהם. פירסום, נראה להם ממש מיותר שהרי העולם מחכה למוצר שלהם וגם ככה לא יצליחו לספק את הביקושים. עם הלהט הזה הם ניגשים לגייס השקעה או במקרה הרע יותר את החסכונות האישיים… מכאן מתחילה הנפילה.

ניסיתם פעם להגיד לבחור מאוהב שהבחורה לא בשבילו? אם כן אתם יודעים את המשמעות של המושג "אויב העם", כך גם היזמים האלו.

אז מה עושים? קודם כל מכבדים, מקשיבים, זורמים, שואלים שאלות ומובילים בעדינות לתהליך מחשבתי שמביא את היזם למחשבות קונקרטיות נושא אחר נושא, מחשבה אחר מחשבה, תובנה אחר תובנה. הרעיונות הטובים יוצאים מחוזקים מתהליך מחשבתי ענייני- מפה אפשר להתחיל יחד תהליך הקמה וניהול אמיתי. הרעיונות הטובים פחות מוצאים את עצמם במגירת הפנטזיות. דן אריאלי מספר שבאחד המחקרים גילה שככל שהוראות ההרכבה של רהיט מאיקאה מסובכות יותר, כך אנשים אהבו יותר את הרהיט שהרכיבו, על כך אני יכול לומר- אם רק תתנו לנו הזדמנות נהפוך את האהבה הלוהטת שלכם למערכת יחסים.

הצעת ערך – האימאימא של כל עבודת השיווק והמכירות

ההצעה השיווקית היא הגורם המרכזי בזכותו אתם מצפים מלקוחות לבחור בכם ולרכוש את המוצר או השרות שלכם. ברמה הקונקרטית ההצעה השיווקית תהיה מבוססת על הנתונים האובייקטיביים של המוצר או השרות, וברמה הרגשית אחראית ההצעה השיווקית על המסר שמקבל הלקוח לגבי התועלות שיקבל מהעסק או מהמוצר.

5 שקרים על ניהול ושיווק שאני מגלה רק לכם…

עסק בלי מיתוג מקצועי לא יכול להצליח – אחד הדברים שהכי קשה לי בתור יועץ עסקי להסביר ללקוח זה מה כל כך חשוב במיתוג ואיך זה שאם יזמין  לוגו ב20000 ₪ בכלל לא בטוח שירויח יותר כסף מהמתחרה שהזמין את הלוגו שלו ב20$ באינטרנט.   לכן ,השאלה איננה האם אפשר להצליח בלי מיתוג אלא  מה עשויה להיות התרומה שלו להצלחה שלכם,  אם אשלח אתכם מפרברי קופנהגן לכתובת במרכז העיר תוכלו להגיע גם בלי וייז השאלה כמה זמן ועצבים זה יקח לכם וכמה טעויות תעשו בדרך.  מיתוג הוא מורה דרך שיווקי לעסק ויתן תשואה עצומה על ההשקעה לעסקים שיצליחו לאורך זמן .  

נגישות
ימים
שעות
דקות
שניות

אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.

בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות

כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו

בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021

איך אוכל לעזור לך?