הצעת ערך – האימאימא של כל עבודת השיווק והמכירות

ההצעה השיווקית היא הגורם המרכזי בזכותו אתם מצפים מלקוחות לבחור בכם ולרכוש את המוצר או השרות שלכם. ברמה הקונקרטית ההצעה השיווקית תהיה מבוססת על הנתונים האובייקטיביים של המוצר או השרות, וברמה הרגשית אחראית ההצעה השיווקית על המסר שמקבל הלקוח לגבי התועלות שיקבל מהעסק או מהמוצר.

GO NO GO- האם משתלם להקים עסק עצמאי

Go-No-GO – האם באמת משתלם לי להקים עסק עצמאי?

בפגישותיי עם בעלי עסקים, בתחומים שונים ומגוונים, אני מגלה כי רבים מהם אינם מנתחים נכון את התוצאות העסקיות של פעילותם. הם אינם יוצרים לעצמם את בסיס המידע שהוא כה חיוני לצורך קבלת החלטות עסקיות נכונות. במאמר שלפניכם אציג כמה עקרונות פשוטים שיאפשרו לכל בעל עסק, גם אם אינו כלכלן או  רו"ח, להגיע לשורה התחתונה – שורת הרווח (או ההפסד) של העסק. חשוב מכך, נלמד כיצד לחלק את הפעילות לתחומים/מרכזי רווח וגם כיצד לזהות את מנועי הצמיחה, כמו גם את החלקים הבעייתיים בעסק שלנו.

נגישות
ימים
שעות
דקות
שניות

אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.

בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות

כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו

בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021

איך אוכל לעזור לך?