טוב, לא צריך להגזים. לא בניית אתרים אבל להכניס לבד
ההצעה השיווקית היא הגורם המרכזי בזכותו אתם מצפים מלקוחות לבחור בכם ולרכוש את המוצר או השרות שלכם. ברמה הקונקרטית ההצעה השיווקית תהיה מבוססת על הנתונים האובייקטיביים של המוצר או השרות, וברמה הרגשית אחראית ההצעה השיווקית על המסר שמקבל הלקוח לגבי התועלות שיקבל מהעסק או מהמוצר.
Ownership – מודל העבודה שפיתחתי במהלך 15 השנים האחרונות מבוסס על אחריות משותפת להשגת המטרות שהוגדרו בתחילת התהליך. השותפות בהגדרת היעדים, ההתקדמות מנקודה לנקודה וההישגים שבדרך מייצרות חוויה ניהולית יוצאת דופן ודינמיקה של התקדמות והצלחה.
העבודה המשותפת שלנו נפרשת לרוחב היריעה הניהולית, החל מאסטרטגיה ,שיווק ומכירות, דרך ניהול הכספים והאופרציה ולא פחות חשוב מכם – האופן שבו העסק מאפשר לכם התפתחות אישית, רווחה כלכלית ואיכות חיים.
אני שמח להזמין אתכם להשתתף בהוצאה לאור של הספר החדש שלי.
בואו להיות שותפים לתהליך היצירה, לרכוש לעצמכם ספרים ותשורות אחרות
כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת הספר ולעזור לי להפיק אותו
בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
פרויקט ימומן רק אם יגיע ליעד הגיוס עד ל- 30/12/2021