-
לעולם אל תתנצלו על כך שאתם רוצים לעבוד ואל תחששו לומר זאת ללקוח. בניגוד למה שסיפרו לכם, גישה כזאת לא תחייב אתכם להוזיל את המחיר יותר ממה שהתכוונתם.
-
אם אתם לא מסוגלים לתת 10% הנחה על הצעת המחיר שהכנתם, עדיף שלא תשלחו אותה.
-
הנחה נותנים רק ללקוח בשל לסגירת עיסקה, המשמעות של מו"מ היא ששני הצדדים נותנים ומקבלים. הלקוח מצהיר שירכוש מכם ואתם נותנים הנחה.
-
לאחר לפגישת מכירה זה בדיוק כמו לבשל תבשיל קדרה מהמם ורגע אחרי שהוא מוכן לשפוך לתוכו מי רחיצת כלים.
-
אנשי מכירות לא אוהבים פגישות מכירות \ צוות \סטטוס – זאת בדיוק הסיבה שאתם צריכים לקיים פגישות סדירות וממוקדות איתם, לקבל דיווחים ולכוון – קוראים לזה ניהול.
-
אם בכל פעם שאתם נותנים את הכתובת לאתר האינטרנט שלכם אתם מתנצלים. תפסיקו להתנצל ותקימו אתר שאתם שלמים איתו ( בתקציב שיש לכם)
-
רגע לפני שאתם מעלים קמפיין ומחברים את כרטיס האשראי, תוודאו שיהיה מי שיענה לטלפון שפרסמתם ושמדובר באדם המתאים לקבל שיחות מכירה.
-
לכעוס על כך שאחוז גדול מהלידים שקיבלתם הם "זבל" זה קצת כמו לכעוס על הזקן שצומח למרות שכבר התגלחתם. גם בקמפיין מצוין יש הרבה לידים שנזרקים לאשפה.
-
אם יש לכם רעיון מעולה לקמפיין ואיש השיווק\דיגיטל שלכם אומר שהוא לא יעבוד -תאמינו לו.
-
ניוזלטרים לא מעניינים אף אחד, חוץ מ -5% מהנמענים שהתוכן כן מעניין אותם . במונחים של עלות מול תועלת פעילות שיווקית בדואר אלקטרוני יכולה להיות אפקטיבית במיוחד עבורכם.
-
מוצר כניסה – טכניקה מצויינת לאפשר ללקוחות לרכוש מכם שירות או מוצר זול יחסית שיאפשר להם לחוות את העבודה אתכם ולכם להגדיל את מעגל הלקוחות והעסק שלכם.
-
הבטחה סמויה היא מה שהלקוחות שלך מבינים שהם יקבלו מהמוצר או השרות. הפער בין מה שאתם מציעים לבין מה שהלקוחות מבינים הוא הבסיס העיקרי לתסכולים של לקוחות.. ושלכם.