אני הכי מקצועי, אמין ,יוקרתי, מהיר וגם ממש זול
בקיצור אני סופרמן ,כמו שאתם יודעים סופרמן יש רק בסרטים בחיים לכל אדם יש חולשות ובודאי שלכל עסק . ברמה השיווקית אנחנו צריכים לומר דבר אחד ברור וחד – ועדיף שיהיה כמה שיותר נאמן למציאות , ממוקד .. ותואם את המציאות .
תחשבו על זה , עם מה קל יותר לחדור לאדמה – עם מוט ברזל 10 מ"מ או בזנ"ט – כמה שמסר יותר ממוקד וחד כך קל יותר .. לומר שאתם פונים לכולם זה להגיע לאף אחד.
אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני- במקרה הזה האמירה עצמה היא לא שקר אלא דווקא ההקשר שבו היא נאמרת במקרים רבים . אם יש לכם רק 10000 ₪ לשיווק האם תשקיעו אותם באתר אינטרנט מהמם ותשארו בלי שקל לקידום או שתבנו עמוד נחיתה ב1000 ותבנו קמפיין בשאר הכסף ? בקיצור, עזבו אתכם מקלישאות ותראו איך אתם מחלקים את הכסף בצורה נבונה שישאיר לכם מספיק כסף להביא מכירות.
תקציב ? אין לי תקציב – חשבתם פעם למה התגובה המיידית של אנשים לשאלה מה התקציב שלכם הוא- אין לי תקציב ? מדוע אנחנו מסרבים להודות בכך שאנחנו מוציאים כספים על שיווק ומכירות ? זה בסדר שיש תקציב נמוך וצריך לאלתר ,עוד יותר בסדר אם אתם מוכנים ללכלך את הידיים ולעשות דברים לבד .. ברציפות לא זבנג וגמרנו אבל המסר שלי – תגדירו מה אתם מוכנים להשקיע ומה אתם רוצים לקבל בתמורה.. זה יאפשר קבלת החלטות יותר מסודרת.
אני מאמין רק בשיווק מפה לאוזן ... או אפילו המשפט היותר מופרך – אנשים לא פונים ליועץ עסקי סלאש פסיכולוג סלאש מתקין פרגולות דרך פירסום . בוקר טוב בני ברק , העולם השתנה והיום אנשים לא רק פונים לפסיכולוג דרך האינטרנט אלא מקבלים טיפול פסיכולוגי בצ'טץ. שיהיה ברור, הפניות הכי טוב שיש רק שברוב המכריע של המקרים אין מספיק מהם וברוב המקרים ההמתנה הפסיבית שימלאו את שורת ההכנסות מותירה אתכם עם לב שבור וחור בכיס.